Готівковий розрахунок – Ви можете сплатити ваше замовлення безпосередньо в нашому магазині за готівку.
Оплата на карту (Visa/MasterCard) - Оплатити можна онлайн банківською картою Visa або MasterCard за допомогою реквізитів Вашої карти чи PayPass одразу при оформленні замовлення на сайті.
Післяплата (накладна плата) – Найпоширеніший спосіб оплати. Розрахуватись за товар можна при отриманні у відділенні Нової Пошти . При такому розрахунку додатково Ви оплачуєте послугу зворотнього надсилання коштів Новій Пошті – це 20 грн + 2% від суми замовлення. Детальніше про умови оплати послуг транспортних компаній Ви можете ознайомитися на сайтах Нової Пошти .Також у деяких випадках за умови великої суми післяплати необхідно буде внести передоплату на карту. Якщо ви бажаєте отримати посилку через Укрпошту, то оплата відразу потім відправка.
Безготівковий рахунок – Є можливість оплати ваших замовлень безготівково, детальніше необхідно обговорити з нашими менеджерами по телефону.
Термін доставки залежить від її способу.
Нова Пошта або УкрПошта, Meest - Ваше замовлення буде надіслане на будь-яке можливе відділення пошти у Вашому місті. Термін доставки Нової Пошти до 5 днів, УкрПошти до 10 днів. Зауважимо, що доставка великогабаритних вантажів відбувається на окремі відділення – відслідкувати їх Ви можете на сайтах Нової Пошти, УкрПошти або у нашому переліку під час оформлення замовлення.
Кур’єром додому чи в офіс - Ми доставляємо замовлення кур’єром (детальніше необхідно обговорити з нашими менеджерами по телефону).
З нашого магазину - Замовлення можна забрати з магазину, де можливо провести попередній огляд та відразу сплатити його.
В асортименті нашого товару є позиції, які мають свій гарантійний термін ( кожен товар - різний термін). Якщо товар має розширену гарантію – це буде зазначено у описі товару, якщо ж такої гарантії немає, отже товар буде підлягати гарантійним випадкам, згідно з якими, якщо ваш товар має хоча б один такий випадок, ви будете мати змогу зробити обмін протягом 14 календарних днів, лише за умови якщо продукція не була у використанні та не схильна до фізичного впливу. Дата отримання замовлення буде вказана на чеку поштової служби, або якщо ви забирали товар з нашого магазину – на товарній накладній магазину Beekeeper.
Гарантійні випадки:
- товар, який до отримання був пошкоджений (під час перевезень, доставки, брак на виробництві);
- товар, який не є придатним до використання
Якщо Ви вирішили повернути товар, відправте його (в його оригінальній упаковці, з пломбами, ярликами) до нас будь-якою зручною для Вас службою доставки. Товар, який Ви повертаєте повинен бути неушкодженим та невживаним. Ми повернемо вартість покупки у зручний для Вас спосіб або надішлемо Вам новий.